Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Każdy właściciel strony albo sklepu internetowego, chciałby mieć wielu użytkowników, którzy będą zapoznawać się z ofertą, korzystać ze świadczonych przez firmę usług albo kupować produkty dostępne w sklepie. W tym celu, konieczne jest podjęcie działań marketingowych. Wyróżnia się kilka działań w ramach marketingu online, a jednym z najbardziej skutecznych jest SEO.

Czym jest SEO

SEO, czyli Search Engine Optimization to działania mające na celu optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek, takich jak Google. SEO pozwala na wypracowanie większego ruchu na stronie poprzez poprawienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania na dane słowa kluczowe. Jest to proces długotrwały i często kosztowny, ale również zapewniający bardzo dobre i stałe rezultaty. Działania te obejmują pozyskiwanie linków prowadzących do strony, z innych stron internetowych a także budowanie zawartości strony. Teksty na stronie powinny zawierać słowa kluczowe w odpowiednich miejscach i w odpowiedniej ilości, należy też zadbać o część niewidoczną dla użytkownika, tzn. kod strony.

Inne działania marketingowe

Popularną formą marketingu online są również płatne reklamy. Najbardziej popularnym narzędziem reklamowym jest Google Ads, zwane wcześniej Google AdWords. Narzędzie to pozwala na wykupienie reklam w wynikach wyszukiwania oraz w tzw. sieci reklamowej, tzn. na innych stronach internetowych. W ten sposób możliwe jest natychmiastowe zwiększenie ruchu na stronie, jednak wadą tego rozwiązania jest konieczność płacenia za każde wejście na stronę.

Możliwe jest również zastosowanie innych form reklamy, np. reklamy na portalach społecznościowych Facebook i Instagram, rozwijanie profili na tych portalach, marketing szeptany, content marketing, w postaci wartościowych artykułów i budowanie pozycji eksperta w danej dziedzinie.

Niektóre z tych działań łączy się ze sobą, np. w specjalistycznych artykułach przeznaczonych na inne strony internetowe, możliwe jest zamieszczenie linku do naszej strony, co będzie miało wpływ zarówno na SEO, jak i budowanie pozycji eksperta.

Jeżeli zainteresowały Cię te informacje zachęcamy do zagladnięcia na bloga agencji SEO SEMhub.pl

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dodaj komentarz